Két évvel ezelőtt a kritikusok azt mondták, elég a Facebook, a Bebo, az iWiW, a Linkedin és még millió egyéb oldal, nincsen szükség egy újabb szósöl netvörkre. Na, akik ezt mondták két évvel ezelőtt, azok most rendelkeznek Twitter felhasználónévvel. Ha felfedezed ugyanis, hogy milyen egyszerű és milyen hatékony, akkor elég gyorsan rákattansz, mert rájössz, hogy, akik nem használják, azok kimaradnak valamiből.
Először is, ne tévesszen meg a követők és a követettek száma se saját magadnál, se olyanoknál, akiknél ez több ezres nagyságú. Ha új vagy még a Twitteren, ne ess neki azonnal mindenkinek és kezd el őket ész nélkül követni. Sőt, ha a nem megfelelő embereket követed, előfordulhat, hogy ez elriaszt olyanokat, akik megtaláltak téged és szívesen követnének. Tehát, ha üzleti szempontból használod a Twittert, tervezd meg előre a követési technikádat.
Legfontosabb tanácsunk, hogy szelektálj, nézz szét a Twitter "piacon", kik azok, akik hasonló érdeklődési körrel rendelkeznek, hasonló business területen mozognak, mint te. Nézd át a blogjukat, weblapjukat, hogy ők kiket követnek és őket kik követik. Ha jön a "megérzés" :), kezd el követni ezeket az embereket. Így olyan nagyszerű tippek, ötletek juthatnak el hozzád, amit beépíthetsz a saját businessedbe; vagy belső információkhoz juthatsz a szakterületeden jövőbeli termékről, eszközről, trendről vagy bármi másról. Rengetegen vannak már fent a Twitteren, ezért fontos, hogy legyünk válogatósak az általunk követett embereket tekintve. Az biztos, hogy nem vet ránk jó fényt, ha mi 2586 embert követünk, minket pedig csak 3-an.
Ha valakit elkezdtél követni és úgy érzed, nincsen érték az információja mögött, nem azt kapod, amit vártál (mert állandóan csak a termékeit linkeli be a Twitterre vagy nincsen személyes kommunikáció, interakció mögötte), akkor fejezd be (Unfollow) a követését. A Twitter egy aranybánya lehet számunkra, ha tudjuk kezelni. Ne feledjük, legfőbb célja a kommunikáció. Ha azok az emberek, akiket követsz, soha nem veszik a fáradtságot, hogy válaszoljanak egy kérdésedre, kommentedre vagy "tweet"-edre, akkor gondold át mégegyszer, hogy szükséged van-e rá, hogy kövesd őket. Persze mindezek rád is vonatkoznak, szóval légy kommunikatív és ne csak saját magad vagy a terméked reklámozása legyen a cél.
Először is, ne tévesszen meg a követők és a követettek száma se saját magadnál, se olyanoknál, akiknél ez több ezres nagyságú. Ha új vagy még a Twitteren, ne ess neki azonnal mindenkinek és kezd el őket ész nélkül követni. Sőt, ha a nem megfelelő embereket követed, előfordulhat, hogy ez elriaszt olyanokat, akik megtaláltak téged és szívesen követnének. Tehát, ha üzleti szempontból használod a Twittert, tervezd meg előre a követési technikádat.
Legfontosabb tanácsunk, hogy szelektálj, nézz szét a Twitter "piacon", kik azok, akik hasonló érdeklődési körrel rendelkeznek, hasonló business területen mozognak, mint te. Nézd át a blogjukat, weblapjukat, hogy ők kiket követnek és őket kik követik. Ha jön a "megérzés" :), kezd el követni ezeket az embereket. Így olyan nagyszerű tippek, ötletek juthatnak el hozzád, amit beépíthetsz a saját businessedbe; vagy belső információkhoz juthatsz a szakterületeden jövőbeli termékről, eszközről, trendről vagy bármi másról. Rengetegen vannak már fent a Twitteren, ezért fontos, hogy legyünk válogatósak az általunk követett embereket tekintve. Az biztos, hogy nem vet ránk jó fényt, ha mi 2586 embert követünk, minket pedig csak 3-an.
Ha valakit elkezdtél követni és úgy érzed, nincsen érték az információja mögött, nem azt kapod, amit vártál (mert állandóan csak a termékeit linkeli be a Twitterre vagy nincsen személyes kommunikáció, interakció mögötte), akkor fejezd be (Unfollow) a követését. A Twitter egy aranybánya lehet számunkra, ha tudjuk kezelni. Ne feledjük, legfőbb célja a kommunikáció. Ha azok az emberek, akiket követsz, soha nem veszik a fáradtságot, hogy válaszoljanak egy kérdésedre, kommentedre vagy "tweet"-edre, akkor gondold át mégegyszer, hogy szükséged van-e rá, hogy kövesd őket. Persze mindezek rád is vonatkoznak, szóval légy kommunikatív és ne csak saját magad vagy a terméked reklámozása legyen a cél.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése